Perniagaan Di Kota Marudu | PLATFORM IKLAN SAMBIL MENYELAM MINUM AIR 4 – 5 ANGKA PERTAMA

Perniagaan Di Kota Marudu


PLATFORM IKLAN SAMBIL MENYELAM MINUM AIR 4 – 5 ANGKA PERTAMA

By @BandauOnline

Ebook ini di terbit tanpa ayat bunga – bunga penyedap rasa pengarang. Ianya Khas untuk makcik menjana pendapatan ke 2 sambil melihat account secara mobile


Faham kan 2 video di bahagian marketing...




Terima kasih anda yang telah menjadi rakan dalam boleh ahli ID4U, Platform ID4U adalah medium pengiklanan yang mana menggunakan kuasa mulut ke mulut secara offline atau share post secara online berasaskan produk niaga yang pelbagai di sharekan secara online.

Dengan himpunan ID4U ini anda boleh buat serampang 2 mata affiliate sistem dengan apabila rakan mula melihat anda promosi produk menggunakan ID4U, saya faham ada ramai tidak mampu closing power kepada rakan – rakan online , tapi jika view anda semakin meningkat pasti akan akan ikut untuk buat iklan di ID4U melalui link anda .


Sambil selam minum air , ketika ini saya sedang buat viral untuk post ini di viralkan mengguna social media facebook di group dan cubaan fbads kos iklan .


Menjana dengan rakan yang ingin tukar tukar traffic , seperti dalam video saya terangkan , 3 golongan yang memang nak ada view dengan kos yang rendah .




jika orang faham video ini , saya boleh jamin ada closing power yang anda akan hasilkan ,
setiap post dalam sistem ID4U akan ada 1 button hijau Create ads .


Dekat bahagian my ads adalah tempat untuk lihat lihat iklan yang telah Berjaya kita bina , dan di sini mempunyai link referral produk untuk kita promote ,

Setiap link akan tambah &user=noidanda 



Anda boleh boleh tukar link tersebut dengan ID anda untuk anda guna lock user ke button hijau create ads.


Konsep pengiklanan = memerlukan traffic yang membolehkan orang lain juga berminat untuk pasang iklan di ID4U

Secara Logic Baru Hadirkan Pengiklan Produk



Di ID4U 10 Most Popular Ini adalah paparan iklan yang tertinggi menerima iklan view , jadi win – win bawa traffic dari post id4u dan marketkan di social media untuk share dengan rakan lain , kelebihan rakan ID4U mereka akan share di facebook untuk menjana pendapatan dari rakan yang tertarik dengan medium iklan ID4U . Rm100 Dengan 2 rakan anda di anggap sebagai pengguna free dalam ID4U ..


Takkan la rakan kita tidak nampak sesuatu cara kita tukar marketing di wall kita kan … lihat free member saya semakin bertambah dari hari ke hari .



Dalam plan marketing yang menarik untuk menjana pendapatan 4 angka bukan sesuatu yang sukar kerana hari ini ada berpuluh ribu group fb yang mempunyai rakan ahli group yang tinggi, kaki post Item dalam facebook pun ketika ini semakin hari semakin meningkat .

Mula menjana pendapatan 1k dengan ID4U
Ramai yang bertanyakan macam mana saya ingin bermulakan business online menjana 1k , saya sentiasa fikir rakan online saya untuk menjana pendapatan

Dengan keadaan ketika ini terlalu ramai uploadkan produk mereka di facebook , saya buka market ID4U ada ramai mula PM PM ..

18 user saya sponsor .5 lagi passup ..
18 user X rm50
5 user X rm10
Jika anda usahawan online , duit ini jika di gunakan pula untuk facebook ads pasti dapat lebih banyak traffic .
Ok … saya anggapkan anda biasa fbads fahamkan satu situasi saya di paparan seterusnya .

Reach 441,776 kos iklan saya Rm8,555,28


Pusing – pusing kena bayar juga untuk buat iklan ,
Apa saya buat ketika ini adalah duit dari ID4U di gunakan untuk kos iklan facebook dan duit geli geli gentel beli barang apa patut dalam keadaan ekonomi sekarang ini..

Saya keluar rm100 saya share semua produk yang telah saya uploadkan di ID4U , share post group dan mereka ikut follow saya untuk buat iklan , 1k boleh jadi 10k tak ?

Belum lagi share bukti pendapatan , ramai PM PM .. almaklum la kita duduk zaman semua duit.. dan paling teruk rm50 macam rm5 plak .. meringankan beban katanya opssssh..

Macam mana nak upload produk :
Sila ke : http://www.id4u.my/m/new_ads.php


Isi semua detail , untuk location terbaik alamat penuh kerana admin buat update ada paparan location map google .
Untuk gambar terbaik jpg . tekan browse cari gambar

Untuk bahagian content :
Anda boleh masukkan youtube video
Sila pergi cari button [ kotak merah ]



Copy paste dalam content area dan terbaik tukarkan width yang “560” itu kepada “100%” lain tidak perlu tukar dan save .


Siap satu iklan anda yang mempunyai gambar dan video .
Serampang 2 mata anda kini telah di share seramai yang mungkin . tugas anda buat mereka signup sahaja . mereka akan login semua dan play 2 video , selalunya jika mereka faham sesuatu mereka akan terus upgrade tanpa perlu anda whatsapp mereka .

Sekian dahulu ..simple tapi power ebook ini…
Agak – agak jika saya tukar traffic ini ke laman ID4U anda rugi ke terima tempias view cara saya buat viral ?

RM100 unlimeted produk mahal …..

free register klik link 
http://www.id4u.my/ID001213MY

kemudian klik tulisan [ JOIN US ]
isi form dan lihat REF ID Saya - nurul


Terima Kasih dari @bandauonline 


No comments:

Post a Comment

My Instagram